ניקולטי
לתיאום פגישה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382120

מיטה זוגית עם ארגז מצעים דגם MILANO

מיטה מעוצבת עם ארגז דגם MILANO

מיטת MILANO זוגית - שילוב מושלם של עיצוב איטלקי ונוחות בכמה רמות מעל כולם

מיטת MILANO מבית ניקולטי מביאה אליכם את השיא של עיצוב ונוחות איטלקית מודרנית. היא לא סתם מיטה - זו חוויה של נוחות ואלגנטיות שלא הכרתם עד כה. 

במרכז תשומת הלב נמצא ראש המיטה המפואר של MILANO. הפאנלים האופקיים המרופדים יוצרים משחק ויזואלי מסקרן של אור וצל, ומוסיפים לחדר עומק ועניין. גובהו המרשים של ראש המיטה לא רק מספק תמיכה אופטימלית, אלא גם מעניק לחדר תחושת יוקרה ודרמטיות. ראש המיטה הנעים משמש הן כמשענת אלגנטית התורמת לתחושה הנוחה והעוטפת של המיטה והן כאלמנט דקורטיבי בצידי המיטה.

MILANO מציגה את המומחיות האיטלקית של ניקולטי בעיצוב מיטות יוקרה ובעיבוד חומרים איכותיים. כל תפר וקפל בבד נעשו במחשבה קפדנית, תוך שילוב בין טכניקות מסורתיות וטכנולוגיה מתקדמת. התוצאה היא מיטה שנראית כמו הצהרה אופנתית ומרגישה כמו חיבוק מפנק בכל לילה.

הנדסת השינה של דגם זה היא תוצאה של שיתוף פעולה בין מעצבי ניקולטי למומחי שינה מובילים. בסיס המיטה העבה והמרווח, לצד המבנה הארגונומי של המיטה, מבטיחים תמיכה מושלמת לכל אזורי הגוף, מעודד יציבה נכונה ומאפשר הרפיה מלאה של השרירים. זו לא סתם מיטה - זו הדרך שלכם לשפר את איכות החיים.

הדגם משתלב בהרמוניה בכל חדר שינה ומשדרג כל סגנון עיצוב. הצבעוניות המעודנת של המיטה מאפשרת לכם ליהנות מאווירה ייחודית, השמורה למיטות איטלקיות מפוארות.

קנייה בטוחה
מידות בהתאמה אישית
משלוח בתשלום
אחריות היבואן הרשמי
משלוח בתשלום
הובלה לכל חלקי הארץ
אחריות היבואן הרשמי
קניה מאובטחת

תכנון חכם ונוחות מקסימלית

כל פרט במיטה תוכנן בקפידה כדי להעצים את חוויית השינה שלכםמהבחירה בבדים נושמים ועד התכנון המדויק של זווית התמיכה בגב, כל אלמנט נועד להבטיח שתתעוררו רעננים ומלאי אנרגיה. כמו כן, ההקפדה על חומרי הגלם האיכותיים של מיטות יוקרה מבית ניקולטי וגם דגם זה, מובילה לכך שהמיטה שומרת על המראה החדיש והמרהיב שלה, לאורך זמן.

כמו כן, המיטה מציעה גם פתרונות אחסון חכמים המאפשרים לנצל את החלל בצורה יעילה יותר. תאי האחסון הנסתרים בתוך בסיס המיטה מספקים מקום נוסף לשמיכות, כריות, או כל דבר אחר שתרצו לשמור קרוב אך מחוץ לעין. פתרונות האחסון הבנויים של המיטה הופכים אותה אידיאלית לחדרי שינה במגוון גדלים וממדים ומאפשרים להציב אותה גם בחללים אינטימיים.

ניתן להזמין את המיטה במידות מותאמות אישית, כך שתתאים בדיוק לצרכים ולמגבלות החלל שלכם. בין שאתם מחפשים מיטה רחבה ומרווחת או קומפקטית יותר לחדר קטן, MILANO מספקת פתרון מושלם לכל גודל ולכל חלל. התאמה אישית זו מבטיחה כי כל לקוח יקבל את חוויית השינה המושלמת ביותר.

מיטת MILANO מיטה עם ארגז מצעים דו שלבי ,היא הגשמת החלום האיטלקי בחדר השינה שלכם. היא מביאה את הטעם המעודן, תשומת הלב לפרטים והחדשנות שהפכו את העיצוב האיטלקי לסמל לטוב טעם. עם MILANO, אתם מאמצים אורח חיים של יוקרה ונוחות ללא פשרות.

מיטה זוגית עם ארגז דגם MILANO ניקולטי
מעוניינים במוצר? מלאו את פרטיכם
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.
  • מיטה + מזרון + 2 שידות דגם VERTIGO

    יצרן: NEW ELLEGANCE
  • מיטה זוגית דגם ELYSIUM

    מיטה זוגית מעוצבת בסגנון מודרני דגם ELYSIUM
  • מיטה זוגית דגם FLOYD

    מיטה זוגית עם ראש מיטה מרשים דגם FLOYD
  • מיטה זוגית דגם DORIAN

    מיטה יוקרתית דגם DORIAN
לבירורים ומידע
טלפון: 053-938-2120
שעות פעילות:
א' - ה' 20:00 - 09:00
ו' 14:00 - 09:00
שבת 20:00 - 11:00
טופס יצירת קשר
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה
imgcontact